Nak cari hadiah tuk yg tersayang??? Klik sini!!

Thursday 31 March 2011

Cite Genting yg dah basi!!

Errrmmm....smlm dan arini ialah hari yg aku tggu2...punyelah lama nak tggu si Mastura (bukan nama sebenar..hehe)..nak send kat aku pic2 yg dia snap masa gi Snow World Genting a.k.a. peti ais genting ari tu..padehal lama dah...kalo x silap adelah makan dlm 2 bln gak...sbb rasanye, kitaorg gi ari tu masa cuti Hari Wilayah..huhu..Mas..Mas..sib baik dah xde kelas da..kalo tak....huhu..

Masa pi peti ais genting tu, aku x tau lak yg kamera x dibenarkan utk dibawa masuk..Tup2 bila sampai kt pintu masuk tu,abg yg jaga kt entrance tu kata, kena tgglkan kamera di luar..huhu..Masa tu, dlm hati dah kata2 dah abg tu ..(elehhh..bwk kamera pun xkan x buleh?? byr dah la mahal..pastu takleh bergambor lak!! pape ntah!!! huh)..err..xpela..so no choice, aku n mastura pun tingglkan kamera & brg2 berharga kitaorg pada Kak Ross, yg masa tu.. tggu kat luar ,sbb abg Andy demam teruk!! Cian abg Andy...
Masuk je dlm tu, aku n mastura terus berkejar cari baju sejuk yg sesuai dgn saiz kitaorg..aduh..punyelah byk..dah lah bercampur2 saiz...huh..Aku n Mas sambar je mana yg sempat sbb masa tu ramai giler anak2 pak Arab dok cari jaket gak..Sambil2 siap tu,sempat gak Mas berbisik...

"Ala...relaks arr..aku bwk henfon..so, still leh tgkap gambar laa.."

"hah?? ye ker??!!"

kureng nye mas..dah berbakul2 aku kutuk mamat pintu depan td..alih2 dia bwk henfon kamera dia...no wonderlah dia relakss jerr...ermm ermmm..

Masa mula2 masuk tu, rasa sejuk2 biasa jer la..So, aku n Mastura terus terjah Rumah Salji yg ada kt tgh2 tu..Tambah bersemangat lak bile nampak ade gelongsor kat tgh2 tu...apa lg?? wuuuuhuu....zasssss!!!

So, inilah antara scene2 jakun aku n mastura dlm peti ais genting tu...


Welcome to Snow World!! gggggGggrggrrrr (sejuknye mak aiii..)



" Mas...nape muka kita kaler kuning time ni ek???"

Mamat sebelah tu dok sengih sama..Motif???




No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...