Nak cari hadiah tuk yg tersayang??? Klik sini!!

Monday 28 March 2011

Aku..dan wedges

hahahaha..terbahak2 sume memember bile aku link blog aku ni kat FB....reaksi pertama yg kuar dr mulut diaorg..."nape ratu wedges?? tadak nama len ka???"...tak kurang gak yg ade yg kata..."nape wedges?? sbb ko ske makan wedges K-epsi ke???"..huhu..hampeh tui korg ni...bukan nak meniupkan semangat kat aku tuk berBlogging...nk menjatuhkan kwn lagi ade...Ok ok..disebabkan ramai yg dok sebuk nak tahu sgt2 & memandai2 buat andaian tentang asal-usul nama blog aku ni, meh aku story skit meh...nape dan ngape aku pilih nama ni sbg nama blog aku nih..dgr jgn x dgr ye.. :) pasni, kalo ade yg tanye lagi, memg sah2 keno sosah ngn aku...

....ce cite ce cite ce cite.....

nak cite la ni..sabau..



(pic kasut ni..aku cedok dr incik Google je)

Al-kisah nye camni....Kalo korg pasan la..aku ni walaupun bercita-cita tinggi, tapi, aku ni idok ler tinggi mana pun..adelah lbh kughang dlm 154cm je...huhu..Disebabkan itu, maka nya untuk tampil lebih bergaya ala2 model muslimah, aku akan mengenakan kasut dr jenis wedges..barulah nampak tinggi skit..Memang mostly kasut yg jadi koleksi aku, sume memg dr pattern ni..Bukannya x minat kasut jenis lain, tp memg setiap kali nak gi bli kasut baru, memg mata aku akan terarah pada jenis wedges je...balik balik wedges..balik balik wedges..Haaaaa~ dr sini lah timbulnye nama ratu wedges tu...kekunun macam aku la yg paling byk kasut wedges..akulah yg paling lawo pakai wedges...tp, org x tau..aku sebenornya pakai wedges tuk nampak tinggi jer..kah kah kah...


Selain dr jenis wedges, aku ade gak kasut tumit tinggi..yg rata2 lbh kurang 4-5 inci..tp..huh!! memang jarang gile la pakai..sakit siot kalo pakai lelama...rasa mcm paku menusuk2 je kat bwh tumit ni..mcm gambor bwh ni..ngeri dowwhh...!!




( ihsan dr incik Google juga..hehe )

Mcm ni lah keadaan nye yg dpt aku bygkan kalo kita pakai kasut yg tumit nye besor jari kelingking tu..Selain dr sakit kaki sbb terpaksa berjengkit lbh dr tahap normal, kita juga akan sakit pinggang...Hurmm..nape nak seksa bdn ye dak?? Senang cite, pakai je yg mana rasa selesa...janji x memudaratkan kesihatan kita..Jgn nak melawo je..tp esok2 bile dah tua, ini sakit..itu sakit...huhu..kita gak yg susah nanti...

Eh!! pe yg aku melalut ni..?? Ooopsss!!


No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...