Nak cari hadiah tuk yg tersayang??? Klik sini!!

Wednesday 25 January 2012

Hello Twenty Twelve

Hallo 2012!! 

Rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru pada sume pembaca setia blog aku nih.. (ada ke?? wakaka) ..

Macam biasa lah..bila dah nak ujung2 tahun je, xde menda lain yg akan jadi topik perbualan di mana2 pun...melainkan ttg AZAM TAHUN BARU! Tiap2 tahun ler pasang azam kita nih sbenarnye..tp awal2 tahun tu jela yg beriya..pas2 tu, xde da...kenn? kenn? * aku pun lbh kurang korg jer...perangai!

Bercerita pasal azam ni, alhamdulillah..apa yg aku azamkan tahun lepas, dah pun tercapai..Dapatkan segulung ijazah (walaupun x dpt anugerah caenselor), ada keta sendiri dan  dpt bukak butik online. Syukur sgt2 atas semua rezeki yg Allah beri pada aku.. :)..ermm..


Masuk 2012 , aku berazam nak upgrade diri aku sehabis buleh...Mcm2 yg dah aku plan. Kali ni semangat aku jd lbh kuat utk sambung belajar n kembali aktif biz online..Yelah..lama dah tergendala..huhu..Kali ni, xmau tangguh2 dah. Org tua2 kata x baek wat keja separuh jalan.errmm..Nanti2 bile sume da ready, aku update korg ek!

Kawen?? Next entry pleaseeeeeee!!!





1 comment:

  1. salam ika.. hehehe.. rasanya x terlambat utk aku wish "slmt thn baru" kat ko~.. hehehe.. aku suka yat ko yg last tuh..


    Kawen?? Next entry pleaseeeeeee!!!

    hehehe :)
    akulah.. nana ya'au

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...